Kızım 86 günlük geceden beri emmek istemiyor. Geceleri emip geri uyuyan kızım, bu gece 2 3 dakika emip çığlığı kopartıyor uykuya direniyor sürekli ağlıyor çok huysuz. Covidim karantinamın 5. Günü. Normalde kolik bi bebek ama iyileşmem için c vitamini içeren meyvelerden yedim, kara lahana sarmasından filan yedim. Bunlara sebep gazdan mı böyle yapıyor memeye geldiği an kendini geriye atıp basıyor çığlığı. Uykukuyken alıyor, zıplarken ayaktayken bi zaman cebeleştikten sonra yine alıyor ama niye böyle oldu anlamıyorum. Gücüm kuvvetim yok uğraşamıyorum zaten bu nasıl bi sınavdır, ne yapmalıyım meme reddi olmasından korkuyorum