portakalkekk 3_bebeli_ana temassız ölçerle ölçtüm ama 36.7 çıkıyor anlamadım yandığımı hissediyorum resmen sabah çok sinirliydim ondan mı oldu gerçekten anlayamadım
3_bebeli_ana portakalkekk evet bende ölçütü m hem temassiz ile hem koltuk altından ama ateş çıkmıyordu terleyebildiginiz kafar terleyin sucak bireyler için agri kesici için çok geçmiş olsun
portakalkekk [silindi] yerimden kalkmam mümkün değil bebeğimi bile besleyemedim emzik verdim eşimi bekliyorum şu an
Balannesiiiiii portakalkekk covid olabilirsiniz? Benim covidim de üşümeyle gelmişti anlayamamıştım 3 gün yaklaşık olarak hep üşüdüm özellikle sırtıma hep ürperti giriyordu
portakalkekk Balannesiiiiii yeni atlattım covid sanmıyorum covid olduğumu çünkü hiçbir yere çıkmıyorum
portakalkekk 3_bebeli_ana aynen öyle yaptım eşim geldi sağolsun ben kat kat yorganla yattım terledim daha iyiyim çok şükür
Mircan portakalkekk sıtma geçiriyor olmayasınız ? Ben bı kere olmuştum aynı dediğiniz gibi sürekli titreme ve bel ağrısı çekiyordum çok kötüydü Allah yardımcınız olsun ama bı hastaneye gidin
portakalkekk Mircan uyumuşum kat kat yorgan örttüm şu an daha iyiyim maalesef ilaç içtiğim için emziremiyorum sadece
BenMathilda portakalkekk mastit icin göğüste kızarıklık ağrı vs de aranır. Ben bu belirtilerle acile gittigimde idrar yolu enfeksiyonu cikmisti
3_bebeli_ana portakalkekk geçmiş olsun canım dikkat et kendine inşallah sabaha kadar birseyin kalmaz 🤲
BenMathilda portakalkekk su ile olmaz ki, kültür verip uygun antibiotigi kullanmalisiniz ihmal etmeden