birprensannesi__ maalesef sen bir sey yapamıyorsun canım, 35 te doğum yaptım 13 gün kaldı emme refleksini bekledik son 4-5 gün onun için kaldı, önce hortumu çıkardılar biberon tutturdular sonra ben beslemeye gittim ilk gün çok çok zorlandık sonunda silikonla tuttu. Sonra iki gün gece hariç tüm beslenmelerine gidip emzirdim tamamen beslendiğini görünce taburcu ettiler. Psikolojini çok çok iyi anlıyorum ama sabret onun kendi kendine beslenmesi lazım çıkabilmesi için yoksa evde çook zorlanırsın orda iyi olsun öyle çıksın en kısa zamanda inşallah🙏🏼