Demin baktım çamaşırım kan olmuş hep niye olmadim hala niye olmadim diyip dururdum 3 ay olcak dogum yapali 40 gün hafif hafif kanamam oldu acaba 40 günün içinde adet olmuş olabilirmiyim diyodum olmamisim bugün oldum siz kaç ay sonra olmustunuz bide sprial taktircaktim 16 sinda böyle takarlarmi