343434 canım ben kullandım ilk aylar gerçekten çok güzel bir mamaydı bütün bebeklerde seviyormuş tat olarak . Güzelde kilo aldırmıştı fakat bir kaç ay sonra bebeğimde kabızlığa yol açtı oo yüzden bıraktım . Bu demek değildir her çocuk aynı belki size yarayabilir . Bunu sizin gözlemlemeniz daha uygun olur.