MerveAlaca67 4,5 aylık bebeğim mamayı çok az yiyor bende bundna şüphelendim baktım dudagına sanki biraz var gibi anlayamadım eger varsa ne olcak tedavisi var mı acaba ondna dolayı mı biberonu emmiyor iştahı yok
Mervekaan MerveAlaca67 canm dudak bağı değil o dil bağıdır benim bebeğimle vardı 3 4 saniyelik bisey kesiyor hemen doktor
MerveAlaca67 Mervekaan üst dudak yapısık gibi onun adı dudak bagı değil mi dil bagı dildeki yapışıklık olmuyor mu zor mu o kesim işlemi nasıl oluyor ne kadarlıktı bebeğiniz yaptırdıgınızda
Mervekaan MerveAlaca67 2 aylık yoktu bile yani kesim kolaydi 1 hafta falan beyaz oliyor orası ama cok rahattı
Mervekaan MerveAlaca67 aslında canı acimicak dedi dr ama 1 hafta miz mizanda ama beslendi yani biberonu tuttu mutlaka memeyi de tutar ben emzirmiyorum ama tutacağını düşünüyorum