Busenurkrhsn tabiki benim oğlum 3 aylık yeni yeni ana kucağında halısı da falan vakit geçirmeye başladı, 2 aylıkken babası da bende devamlı kucakta evi dolaştırırdık bayılır buna hala da devam ediyoruz. Ayrıca kucakta dursun kıymetini bil benim yiğenime çikolata vercem desen bile gelip sarılmaz kucağa gelmez asla sevmiyor bebekken ne güzel alıyorduk 😂 bugünler geçiyor anın kıymetli bilinmeli