AslanDeniz Bebeğiniz 60 cc mi içiyor onu yapın.Yedek biberonunuz vardır mutlaka evde. onun içine de 30 cc suyunu hazırlayın mamasıyle beraber onunuzde dursun. Baktınız doymadı hemen bi ölcek daha yapar verirsiniz. Fazlasını asla saklamıyorum ne olur ne olmaz versem içim rahat etmez cunku