Bebeğim 3 gün sonra 8 aylık olacak. 5 aylıkken ek gıdaya başladık. Tadımları püre olarak yaptık. Daha sonra pütürlüye geçtim. Hem püre hem pütürlü verdiğim oldu. Pütürlüde havuc buharda bile pişse o gibi sert şeyleri sevmiyor. Blw ye yavaş yavaş geçeyim istedim. Buharda parmak boyunda patates kabak pişirdim yemedi eline alıyor oynuyor atıyor. Brokoliyide öyle. Tarhanalı toplar falan yaptım yemiyor 😩 Haşlanmış yumurta sarısını çatalla ezince yiyordu, iki gündür omlet yapıyorum önüne koyunca kendi zaten yemek istemiyor ben parçalayıp kendim yediyorum başlarda bir kaç kez yiyor sonra onuda istemiyor. Dün bi şekilde omleti yedik bitirdik bugünde aynı şeyleri yapınca yarısını yedi ağlamaya başlayınca gerisi kaldı. Biz yemek yerken bazen oyalansın diye eline ekmek veriyorum onu yiyor veya meyve salatalık elma falan verdiğimde yiyordu. Son zamanlar iyice reddetmeye başladı. Yumuşak oldu mu veya çorba oldumu onlarda sorun yok. Uzun süre püre gibi verdim desem aslında öylede çok vermedim 😔 Pütürlüye BLW ye nasıl alıştırırım neler yapmalıyım nasıl bu yolu aşacaz biraz yardım fikir istiyorum 😔