Merhaba, bebeğim şuan atak döneminde 3 ay 15 günlük. Bu atak dönemiyle bizim bir sıkıntımız başladı. Bebeğim sol mememi emmek istemiyor. Bunu daha öncede yapmıştı ama bir iki denemeyle emmişti. Bu kere 1 haftadır nerdeyse sol memeyi istemiyor. Gece uyandığında uykuluyken emiyor ama uyanıkken kıyameti koparıyor. Bende sağıp biberonla vereyim bari dedim ama biberonuda reddediyor. Çok zor bir durumdayım. Sağ göğüsüm artık kurudu nerdeyse çözümü olan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.