Dün listemi aldım bu gün başladım zaten daha öncede yapmıştım şimdilik çok iyi gidiyor saatli ve düzenli yemeyi öğretiyor . Doğumdan sonra kg almamışım ama %45 oranın da ödem çıktı o yüzden şişlik var ilk hedefim 10 kg sonra zamanla gidecek inşallah 🤲🏻
Akşam da tavuk sote yapacağım bakalım nasıl olacak
diyette olanlar sizin ki nasıl gidiyor akşam menüler de neleriniz var