Bucuruk85 merhaba bizim durumda size benzerdi.ilk bir hafta kuvozde kaldı hatta orda emzirmeye gittiğimde sağı alıyordu sadece sol ucu daha küçük olduğu için alamayınca sinirleniyordu bi de bana sol da ters geliyordu sağda daha rahat ediyordum. Eve geldik sonra orada biberona alışınca hiç almak istemedi ikisini de bir gün mecburen sagip biberonla verdim 2.gun inat ettim sabrettim memeyi kabul ettirdim derken bizimki sadece sağı emiyor solu sürekli sagiyordum ilk başta sağa göre daha az geliyordu bebek emmedigi için..daha sonra ilk sol memeyi sonra sağı vermeye başladım aç olunca bir şekilde alıyor sabredince..boyle böyle azimle artık ikisini de alıyor..hala geceleri tek birini alıp uyuyakaliyor ve ben diğerini sagiyorum...su an 70 den fazla torba oldu buzluga sığmıyor artik resmen..tavsiyem üst sınıra kadar doldurmayı..cunku bebek tek seferde zaten 150 160 ml mi bitirmez kalan süt boşa gider..90 cc falan ideal bence kalanını yeni torbaya koyuyorum ben..biraz uzun oldu k.b yin😊 ama siz sabırlı olursanız inanın alıyorlar yeter ki pes etmeyin tekrar tekrar deneyin teklif edin😉 biz de 2 aylık olduk şu an mutlaka düzenli her emzirmeden sonra solu sağın sagdikca artıyor boyut farkı da o kadar olmuyor..