Honki_Ponki benim benegim 2 aylik. Doktor egzamasi var dedi besin alerjisi olabilir ama sanmam dedi. Ama bence cok belirtisi var. Ciltte kuruluk, egzama, mukuslu kaka, huzursuzluk, aşırı gaz, karından gurultu sesleri. Bugun hiç süt ve süt ürünlerini tüketmedim. Gazi oldu ama saatlerce ağlamadı. Normalde susturamiyordum. Ama kendi kendime bir şeyde yapmak istemiyorum. Doktoru beklicem herhalde ama 1 ay var doktora gitmemize daha…