[silindi] 333 1 aylikti bebem boyadım. Boyamasan daha iyi dediler ama inanilmaz beyazim var ve dip boyasi dipten çıkmıştı. Ombremi yeniledim falan. Lohusa kafasi halimle iyi gelmisti valla bana. Tamamen sizin tercihiniz.
Aysun_Umay3705 333 bn 3 aylıkken boyadım önce onun karnını doyurup uyuttum bnde salonda kendim boyadım camları açıp havalandırarak eşim de evdeydi uyannca o baktı bn saçımı yıkayana kadar tabi koku çıkana kadar salona sokmadım