Lulemom 1 litrelik süt vardı dolapta tarihi 2 gün geçmiş. Ama hiç açılmamış. Çorba yapacaktım şimdi fark ettim, kullanılır mı acaba
Fenty Lulemom Süt riskli ya, genelde açıldıktan 2 3 sonra tüketilmeli deniliyor, sizinki açılmamış ama bi bakın böyle içinde pütürler, kokusunda tuhaflık yada akışkanında yapışkanlık bir şey varsa kullanılmaz, gerçi hiç kullanmayın daha iyi.
Lulemom Fenty herşeyi normal tadı kokusu kıvamı falan. Böyle şeylerde biraz önce yazılıyo tarihi diye okumuştum da. O yüzden sormak istedim