Kızlar dün aksam buzluktannet cıkardım gece yarısı uyku sersemi aklıma geldi kafam kadar var hepside löp et iki kisiyiz iskender için cıkartmıstım ama 10 kisi doyar 😀 cok fazla geliyo suan gözüme hatta fazla yani. Napsam pişirip buzluga mı atsam çözülmüş şeyi tekrar koyamam buzluga. Siz pişmiş et atıyor musunuz buzluga?