Bebegmveben3 ahhh ben de yaşadım, ki ben normalde de aşırı iştahlı bir insanımdır. Hamilelikte de bol bol yedim. Doğumdan çıktım, resmen ağzıma kilit vurdular. Öyle ki geri kalan ömrümde bir daha asla yemek yiyemem sandım o derece bir iştahsızlık. Ağlıyordum yemek istemiyorum diye. Lohusa depresyonunun etkisi de olabilir. Ben 3.ayıma doğru biraz düzelmiştim, az az yemeye başladım. Peynir yoğurt az az da olsa yemeye çalış canım, hafif çorbalardan falan ki mide kapanmasın iyice. Ben çok zorluk çektim. Yetersiz beslenme sütünü de etkiler, ortamı değiştir, TV karşısında balkonda falan ne bileyim kalabalık ortam yalnız ortam hepsini dene nerede daha iştahlı yiyorsan yemeye çalış.