Hanımlar bebeğim 8 ay 10 günlük ilk dişi yaklaşık 1ay önce patlamıştı dünde ikinci dişi patladı huzursuzluğu vs çok fazla ama bunların yanında ek olarak hiç bi şey yediremiyorum günlerdir dişten dolayı mı acaba iki dişide patladı aslında rahatlamış olması gerekmiyo mu bu diş iştahsızlığı ne kadar sürdü sizde