Kızlar ben adet olduktan 3 hafta sonra covıd 2 aşımı yaptırdım aşı sonrası hasta ılıcak gibi karnım ağrıdır hafif kırmızı lekelenme oldu 2 gün kahverengi leke oldu ve bitti hasta olmadım. Aşı sonrası bu durum normal mi böyle sorunlar yaşayan oldu mu aranızda