1Att-Anne çaycı çelik benim Arnica 2 sene oldu sanırım alalı memnunum , meyve sıkacağı Vestel almıştım , oğlum küçükken arkadaşım kullanıyordu önceki evimde mutfak küçüktü epeyde büyük bir alet parçalarını yıkamak falan da uğraştırıcı oğlumda icmiyordu o sırada sattım 🤭