Merhabalar, ben tyt sınavına hazırlanıyorum. Bir yandan da bebeğim var zor oluyor ama çabalıyorum. Tyt derslerinden sadece matematik ve geometriye çalışmıyorum diğer 8 derse çalışıyorum. Her gün konu anlatımı dinleyip not tutuyorum. Fakat soru bankası falan almadım. Soru bankası şart mı? Mesela tuttuğum notların aklımda kalması için ne yapabilirim? Daha doğrusu etkileyici ders nasıl çalışır?