Aslyyyy Oğlum 4 aylık ve rotateq aşısının 2 dozunun vurulması gerekiyor. Aşı eczanelerde ve depolarda yok. Bulan ya da aynı durumu yaşayan var mı?
Nkahramanatas Aslyyyy türkiye piyasasında yok şuan. Özel hastanelerde stoklarında varsa yapıyor ama geçen hafta hastanedeydim 2 aya falan tekrar gelebileceğini söylediler
ElifAlya Aslyyyy bende yaptiracagim 10 gun sonra. Bana doktor 3 dozluk olani piyasada yok o yuzden 2 dozluk olani yapariz dedi.
Aslyyyy [bilinmeyen] hangi doktor olduğunu öğrenebilir miyim? Bizde kendi doktorumuz da yaptırıyoruz normalde ama ellerinde yok