Ahmet16 https://imgyukle.com/i/kbYMrG kızlar resim yüklemeyi başarabildim mi bilmiyorum ama atesimiz vardı 4-5 gündür şuan ateş bitti ama vücudunda bunlar belirlenmeye basladı alerjik bir bebek te değil doktoruna yazdım henüz dönüş saglamadı sizlerin basına gelen varmı
Reyna Ahmet16 6. hastalık büyük ihtimal inatçı ateşten sonra döküntü olur vücutta böyle hastalığın geçtiği anlamına gelir
Ahmet16 Reyna bende ondan şüphelendim şimdi ne gübi bir yol izlemeliyim kendiliğinden geçer mi yoksa tekrardan doktora gideyim mi şehir dısındayız baska doktora gidicem ona göre bilemedim
Reyna Ahmet16 6. hastalıksa bişey yapmaya gerek yok kendiliğinden geçiyor 1-2 güne benim bebeğim de geçirdi. ama ben doktorla hep irtibat halindeydim. eğer siz yanıt alamıyorsanız bir doktora götürün derim ben çünnü başka bişey de olabilir