aylaamayorgun Baran1annesi daha dur bismillah annesi. Çok küçük. Annelik fedakarlık ister. Bunalmanı anlıyorum ama bu kadar erken isyan etme. Bi komşunu çağır o bebeği tutarken sen ye. Evladınla iletişimini aman ha bozma surat bile asma
Fatmaaa22 Baran1annesi 8 aylık hala daha kucağımda yemek yerim kahvaltı yaparım. 2 aylıkken falan adam akıllı bisey yedirtmiyordu. Bi yandan emzirip bi yandan yemeye çalışırdım. Benden başka kimsede de durmazdı
escmrk Baran1annesi tek elimle çok ekmek peynir yedim bi yandan kızımı emzirdim asla durmuyordu. Şimdi anakucağıyla ben nerdeysem o da orda. 2 haftadır adam akıllı yemek yapıp yemeye başladım. 3 aya kadar sabırlı ol
aylaamayorgun Baran1annesi her bebek üç aya kadar kucak delisidir. Alışma değil o. 3 4 aydan sonra yavaşş yavaş bağımsızlaşır. :) Ben kucağımdayken tuvalete bike gittim :)
escmrk Baran1annesi zor ama 3.aydan sonra biraz daha kolaylaşıyor. En azından yatırdığı zaman kendi oyalanmaya başlıyo