Kizlar bebegim cok sgliyor kivraniyor gazdan. Sesi kisiliyor aglamaktan. Gaz dışında bur sey mi var acaba diye düşünüyorum. Egzamasi var dedi doktor kremler kullaniyoruz. Aşırı huzursuz heo aglama modu. Büyük insandan daha cok gazi var cikaryor ama bitmiyo. Doktor besin alerjisi olabilir ama kucuk ihtimal egzamasi gecmezse dedi. Besin alerjisi varda acaba ondan mi bu kadar aci cekuyir ve huzursuz. Kakasi bi yeşil bi hardal degisiyir bazen mukuslu bazen normal. Yorumlarinizi bekliyorum