Oğlum 6,5 aylıkken sünnet yaptırdık. Ateş olmadı. Krem bile kullanmadık. Sadece sarı kantaron yağı ve bez içine karton bardak ile bir haftası dolmadan iyileşmişti. Kesinlikle ne kadar erken, o kadar iyi. Şu an olsa mesela emekliyor daha hareketli, daha zor olurdu bizim için.