Gokbayes2018 bizde bı haftadır burun tıkanıklığı hırıltı balgam ve şiddetli öksürük vardı ,şimdi biraz daha iyi bugün gittik kontrole ,şunları tavsiye ediyorum sık sık emzir boğazı nemli kalsın yarım saatte bir bile olabilir ne zaman isterse azıcık bile olsa emzir . Sonra cold mix diye nane karışımlı yağ var eczaneden aldım 1-2 damla nevresime damlatiyorsun,cilde hiç temas etmeyecek ara sıra pamuğa damlatip koklattim iyi geliyor ,ventolin kullandık buharla verdik ,büyük abdesti mukuslu geliyordu ,birde emzirme öncesi ve hapsirdigi zaman burnuna serum fizyolojik döküp otri bebe ile çektik doktor özellikle otri bebe ile dedi ,bende ebebek ten aldığım bı ürün vardı ,sonradan farkettim çekişi az onun ,otri bebe iyi topluyor çekince ,