Merhaba anneler 😊
6 buçuk aylık kızım var. Artık ek gıda tüketimine başladık. Bu yüzden su vermeye başladım. Daha önce de çay kaşığıyla veriyodum tabi ama şimdi ek gıdaya başladığımız için çay kaşığı yeterli olmuyor su için biberon aldık onunla vermeye çalışıyoruz ama hiç içmiyor sevmiyor. Sizde de aynı durum oldu mu olduysa ne yaptınız ? Takip ettiğim bazı doktorların sayfasında 6 aylık bebeğin su ihtiyacı 125 cc diyor. Bizimki hiç sevmiyor. Bilgi verirseniz sevinirim