feyzaatasever Ve arıyorlar mı , yoksa mesaj mı atıyorlar ? Testi vereli 2 saat kadar oldu. Bugün sonuçlanır mı acaba ?
Fuldenmevsim feyzaatasever 6 saatte cikiyor canim . E nabizdan bakiyorsun sonuca pozitifse yarin ariyorlar kan sulandiriciyi soyluyorlar vide agri kesiciyi
feyzaatasever Canss3535 canım ağustosta da vermiştim negatif çıktı da ama onda da aradılar demek ki pozitif cıkınca da arıyorlar teşekkür ettim
Alperinannesiii feyzaatasever yok canım e nabızdan bakarsın orda görünüyor ben sabah 8 de verdim 3 de çıkmıştı öglen o aralıkta bak
feyzaatasever Koalina e nabızım yok canım postaneye gidilecek falan yazıyor gidemem ki şu an hastayım
SelimeliS feyzaatasever 6 saatte cikti benimki negatifse aramiyorlar. E nabizdan kontrol edip öğreniyorsunuz