Kızlar oğlum 8 aylık dün gece hiç çiş yapmamış. Uyandıktan bir saat sonra falan baktım çok az vardı. Normalde kalkar kalkmaz bezi dolardı. İlk defa böyle birşey oldu. Okadar da emmeye kalktı gece. Neden olabilir acaba?
Ayrıca bebeğim çok iştahsız. Sadece emiyor. Arada yoğurt yiyo okadar. Sıcaklardan mı bunalıyor acaba? Neden oluyo anlamış değilim. Henüz hiç dişi yok. Acaba dişmi çıkarıyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Çok üzülüyorum çünkü.