Mommysharkdoodoodoodoo kesinlikle katılıyorum. Çok çok yakın dostum var, Hristiyan.. Ben onlara noel zamanı mesaj atarım, paskalya zamanı yazarım. O da bana bizim dini bayramlarımızda yazar. Hatta ilk tanıştığımızda o zamanlar 19 yaşındaydık, bir şey tövbe estağfurullah derdi gülerdik. Garip gelirdi. 🙂 Halbuki ülkemizde çok fazla farklı dine mensup insan var. Kimi komşumuz kimi dostumuz..
Dediginiz gibi hala noel, paskalya ve yılbaşı zamanlarının farkını bilmeyen, bilmek istemeyen insanlar var. Ha bilmek zorunda da değiller ama bilmedikleri şey hakkında çok fikir sahibiler. Surda 2 haftaya noel e hayır yazılı afişler çıkmazsa sokaklarda mbende birşey bilmiyorum..
Ülke elden gidiyyeehhh, biz hala o günah şu yasak bu haram diye gezelim.. Kul hakkı, din sömürüsü halbuki bunlarda günah.. Ama belli bir kitle varki sesleri çıkmıyor maalesef.