Kızlar sabah markete gittim süt fiyatları 13.60 olmuş bazıları 15 16 lira olmuş üzüldüm hemde çok bu ülkede süt 6 lirayken bile bebeğine süt alamayanlar vardı çok şükür benim durumum var bu fiyat bana koymuyor ama inanılmaz üzüldüm oturdum ağladım zar zor alanlar vardı çocukları için şimdi böyle öyle sinirim bozuldu ki diğer fiyatlara değinmek dahi istemiyorum