dicledicle sen benmisin acaba 😂 benimde tam tersi 15 aylık kızım 3 aylık oglum var bizdede durum aynı anlattıgın gibi, ben odasını henüz ayırmadım bizim odada beşikte yatıyo ama babası sagolsun kızımla babası ilgileniyo, uyanınca su içip tekrar yatıyo sadece