Kızım bu ay yaşını dolduracak. Çok huysuz bir bebek her geçen ay huysuzluğuna huysuzluk katıyor. Sürekli ağlıyor. Zor uyuyor bu ara hele gündüz iki uyku bile yaptırmak bi işkence tek uyku yapıyor dayanamıyor onada daha çok ağlıyor. Gece 50 kere meme için kalkıyor yanımda üstümde uyuyor. Gerçekten düzelecek mi yoksa böyle geldi böyle gidecek mi