Furkansmomy Doktorumuz bize bebeğimin kan degerlerinin güzel olduğunu ve ilacı bırakmamız gerektiğini söyledi, ferrum hausmann kullanıyodum ve şuan 1 aydır bıraktık ya degerler geri düşerse korkuyorum 🙄 bizim kullanmayan var mı??
Ntugba Furkansmomy 10 aylık kızım elimde yarım sise var bitince birakcam hic korkak tekrar düşmez günde 1 kez muhallebisine falan 1 vay5 kaşığı pekmez köy oda etkilidir
Nefes Furkansmomy benim kizim 7,5 aylik biz hic kullanmadik, hatta iki farkli ulkedeki doktorumdan da istedim turkiyede veriyorlar dedim iki ulkedede vermediler , 8.aysa kan testi yapariz dusukse verilir düşük degilse niye verilsin dedi
Furkansmomy Janss benim de aklıma geliyo şişe bitmedi bitirsem mi diye ama doktor gerek yok diyince kullanmadım keçiboynuzu özü veriyorum her gün
Janss Furkansmomy Ben de keçiboynuzu unu/özü , hurma özü , el yapımı dut pekmezi vs veriyorum ama prematür olduğu için 3. ayda başlamıştık kan ilacına 🤦🏼♀️ Depoları dolu ama bırakamıyorum 😂 Elimdeki paket bitince kesicem annelik hissiyatlarım öyle söylüyor 🤷🏼♀️
Furkansmomy Ntugba günde bi kez tatlı kasıgı keçiboynuzu özü veriyorum ama yine de içim rahat değill aslında bosuna ilaç kullanmak ya iyi değil
Furkansmomy Nefes bana da doktorum önce tahlil yapalım ihtiyacı varsa ilaç kullan dedi ama dinlemedim basladım ben 😎 sonra tahlil yaptırdık degerleri güzel cıktı
Ntugba Furkansmomy içinizi ferah tutun bence hic bisey olmaz taşına girince bakılır zaten degerlerine düşme olursa kullanmaya başlatırlar tekrar
Hakanleylaorkun Aynen öyle canım bizde 4 aylık başladık düzenli vermişsin dedi. Gayet iyi gerek yok dedi 9.ayda kestik. Pekmez falan dengeliyorum inşallah
Tazeannecik Furkansmomy ben hiç kullanmadım dedem yeri iki defa mı ne verdim hep unuttum vermeyi sonra düşmedim üstüne
Ozge_AyazEfee Furkansmomy 1 yaşında bırakmıştık. Önümüzdeki ay 18 aylık olacak kısmetse, değerlere bakılacak
Kubra41 Furkansmomy benim bebeğim 9 aylık sadece 1 ya da 2 hafta kullanmışımdır kan ilacını doktorumuz tahlillerde iyi çıkınca kullanmamam gerektiğini kan değerleri normalken kan ilacı kullanmanın da zararları olabileceğini söylemişti.
Furkansmomy Kubra41 biz de aynen 6mı 7 aylıkken mi ne tahlil yaptırmıstık doktor degerleri begenince ilacı bıraktırdı
Tazeannecik Furkansmomy bi kal kez kızıma kan tahlili yapılması gerekti kanı hep iyiydi ona da güvendim galiba