Egeninannesi07 doktorumuz ek gıda nedeniyle olduğunu, bazı çocuklarda bunun kronik olduğunu ve her ilacın her çocukta aynı etkiyi göstermediğini belirtti. İlk olarak probiyotigi degsitirelim dedi. Düzelmezse başka bir yöntem deneriz dedi. Ama daha düzelmedi. Bizde de süt, kuruyemiş, tahin kapalı zaten alerjiniz var. Yumurtayı da daha 1 hafta falan oldu acali. Ondan da değil yani