Günaydın kızlar bu gece kesin olarak kesmeye karar verdim uyku nedir unuttuk meme sevdası yüzünden, iştah desen sıfır. Neyse sorum şu siz nasıl bıraktırdınız en kolay ve en büyük sorun oğlum emerek uyuyor başka şekilde asla uyumadı aylaardır (sadece dışarıda kendi uyur) . Yani hadi bıraktırdım diyelim ben bu bebeği nasıl uyutacağım, memede uykusu gelip uyuyan bi bebek çünkü sinyal falan beklemeden saati geldiği an yatırıyorum cin gibi bile olsa memede uykusu gelir uyur. Kafamda deli sorular lütfen yardım😵💫