Merhaba anneler 35 günlüğüz ne yaptıysam sütümü arttıramadım. Doğumdan itibaren azar azar da memeye ek mama vermeye başladık.Ancak karnında inanılmaz bir gurultu var bebeğimin ve 3 günde bir kaka yapıyor. Sma optipro kullanıyorum. Memnun kaldığınız mama var mı