Birannebirbebek7 her yöne ergonomik olanı kullanıyorum 3aylıkken başladım şuan kızım 6 aylik erkekler için pek önerilmiyor ama kısa mesafeler için sorun olmayacağını düşünüyorum yine de doktorunuza sormanizda fayda var onun dışında gayet güzel kullanışlı bana doğru dönük olunca çabuk sıkılıyor fakat diğer tarafa dönük olunca çok seviyor tabi artık yavaş yavaş ağırlaştı uzun mesafelerde belim ağrıyor