doganinannesi hadi ya bana da arkadasim onermisti çok memnundu. Herkesin bütçesine gore arabalar var bence iyi cikip cikmamasi sans isi. Ustelik e bebek garanti belgesi olmasa dahi kendi markasi oldugu icin ürününe sahip çıkıyor ben henuz bir sıkıntı yasamadim🤷🏼♀️