Leylabade bende owli 2,7 kullanıyorum , içine de zıbın alt pantolon artı pijamasını giydiriyorum üzerine de örtü örtüyorum zaten açıyor üstünü hep , anca ısınıyor yavrum ben çok takılmıyorum o görsellere çünkü dokunuyorum soğuk soğuk demek ki üşüyor çocuğum