tazecikanneee Neler yapmak lazım? Var mı deneyimini paylaşmak isteyen? Ya da bir şey yapmadan da gidiyor mu? Sanki regl olduktan sonra indi biraz bende. Ama hâlâ göbüş var
adastra Yigiit_efeninn_annesi Benim de böyle gitti bekarken bile göbekliydim şimdi gram göbek kalmadı ben bir de sporu sabah 5te yapıyorum yarım saat öncesinde de hindistan cevizi yağlı türk kahvesi içiyorum. Sabahki emeğime yazık olmasın diye de gün içinde ölçülü yiyorum
Yigiit_efeninn_annesi tazecikanneee evet ben çok faydasını gördüm şuan hamile olduğum için devam edemiyorum