portakalkekk Arkadaşlar ben çok kötüyüm bel ağrısından. Belim kopucak sanki böyle regl ağrısına benzer bir ağrı var. Kramp giriyor ikide bir. 3,5 ay önce genel anesteziyle sezeryan oldum. Onun yan etkisi midir acaba ne tavsiye edersiniz 😔
ssnnmm portakalkekk bende genel anestezi ile sezaryen oldum belim çok ağrıyordu ama hamilelik sürecinde de heeep ağrıdı fizyoterapist bi arkadaş birkaç hareket gösterdi kısa sürede geçti
Cagancinar portakalkekk spinal anestezi oldu regl dönemim başlayacağı zaten çook şiddetli bir bel ağrısı çekiyorum 😭
Ebrararin portakalkekk canım ben o kramp dediğini tam bir yıl çektim ilk başlar sirt boyun ve bel çok şiddetli bebeğimj dediğin gibi alamıyorum felç geçirdim.sandim yataktan dogrulamiyordum zamanla gecti sdc anestezi yapılan bölgemde kaldı şiddet aynı ama kalkınca 5 dk sonra geçiyor zamanla geçecek çoğuna fizik tedavi önerilmiş ama ben gitmedim bebeğime bakacak kimsem yok en son spora başladım Bi nebze olsun ağrı hafifledi
ssnnmm portakalkekk hareketlerden biri kedi-deve egzersiziydi internetten bakınca daha rahat anlarsınız bide o egzersiz pozisyonunda kolun birini öne uzatıp çaprazdaki ayağı geri açıyordum bir haftada ciddi fark olmuştu
Ebrararin portakalkekk dene muhakkak ağrıyı dağıtıyor çok sağol bu arada sizde geçmiş olsun umarım kısa surer
honeysmom portakalkekk ben spinal oldum bendede aşırı bel ağrısı var önceden yoktu hamilelikte bile bu kdar bel ağrım olmadı. Sezeryanın yan etkileri bel ve baş ağrısı diye biliyorum.