Kadernur Merhaba ben de kızımı emziriyorum 2 doz Biontech aşımı oldum hiçbir yan etki yaşamadım ertesi gün sadece kolum ağrıdı biraz o kadar lütfen aksatmayın aşının yan etkisinden korkuyorsunuz ancak vaka o kadar arttı ki bebeğinizle hastalığa yakalanmaktan korkmalı insan Allah korusun aşımı olunca emzirmeye de ara vermedim doktorumuz sorun olmayacağını söylemişti 🌸