Hanımlar merhaba bu gece 9 da unuttuğum bebeğim bende uyuya kalmışım sabaha karşı 4.30 gibi emmek için uyandı. 2 ay 3 günlüğüz geceleri artık uyandırmıyorum emzirmek için onun uyanmasını bekliyorum ama bu da çok fazla değil mi vicdan azabı çekiyorum resmen 😔