Hsniye7 Kzlar bebegim 16 günlük TSH deger yuksek çıktı.doktor ışığın sürekli açık kalmasını söyledi.süt bol bol ver dedi
Nisssss Hsniye7 benim de 6 çıkmıştı sonra tekrar topuk kanı aldılar normal çıkmış benim de o günlerde tekrar bakılmıştı.zaten sürekli emzirioruz ki ışıkla n alaka anlamadım ben hep karanlıkta uyuttum
Miraaa123 Benim de yüksek çıkmıştı daha sonra düzeldi doktor genel de bebeklerde olabileceğini söylemişti geçiyor demişti bol bol emzirdim