19 nisanda doğum yaptım 40 ım çıktığı gün 15 kg vermiştim şu anda 2 kg daha vermişim hicbisey yapmıyorum sadece günde 3 lt suyumu mutlaka iciyorum süt olsun diye ve emziriyorum. doğumdan sonra iştahım kesildi nedense yiyesim gelmiyo hamurişi ve tatlıdan da uzak durmaya calısıyorum 🤷🏻♀️