Oykunil bizde de gaz var doğduğu gün verdim ben emziği valla meme reddi de yaşamıyoruz. Sütüm artarsa biberonla da veriyorum, silikon başlıkta kullanıyorum şimdilik sıkıntı yok. Arkadaşım hiçbirini yapmadığı halde meme reddi yaşadı sanırım şans işi birazda bu.
Biogia ve nurse Harvey kullanıyorum gaz için bize çok iyi geldi ama muhakkak her emzirme ya da mama sonrası gazını alın bebeği pışpışlayip, arada sıcak bir petek, soba önünde altını açık bırakın kendi hareket etsin biz bunun çok faydasını görüyoruz. Bir de masaj yağı ile her alt değiştirmede masaj yapın karnına YouTube da videosu var.
Yoksa yıpratıyor insanı. Sen her yemeğine kimyonu bas, 1 tatlı kaşığı çekilmemiş kimyon+ 1 tatlı kaşığı anasonu 1 su bardağından biraz fazla suda kaynatıp süzüp içiyorum ben o da müthiş gaz söktürüyor. Bunlara rağmen bile hâlâ gazımız var yani 😄