Ulbsss Kızlar ya molfix’in hangi serisini kullanıyorsunuz memnun olduğunuz hangisi bana yardımcı olurmusunuz karar veremiyorum lütfen 🙏
Cnr060621 Ulbsss biz ilk 3 ay yeşil paketli olanı kullandık şu an maviyi kullanıyoruz , hangi seri olduğu hakkında bir fikrim yok
Gnsglr Ulbsss canım bende mavi paketini kullanıyorum memnunum bı kaç defa tasirdigini düşündüm ama kendim yanlış bağladığımi fark ettim sonra gayet mumnunum yani ama bu fiyat artışı nedeni ile bez arayışına gireceğim galiba