Arkadaşlar bebeğim 1 haftadır gözlerini kasıyor aşırı uykusuzluk da yapiyor mustelanin bebek losyonunu kullaniyorum avakadolu olan ve ayriyetten sampuanini da kullaniyorum doktora sorduğumda alerjik kuru ciltli çocuk atopik dedi siz hangi sampuanlari kullaniyorsunuz yazik kasiyorda kasıyor